
Polityka jakości
DEKLARACJA POLITYKI JAKOŚCI
KASPO LAB Laboratorium wzorcującego wagi i wzorce masy powołanego i działającego na terenie KASPO LAB Sp. z o.o.
Nadrzędnym celem Laboratorium KASPO LAB jest dostarczenie naszym Klientom ważnych, przydatnych do zamierzonego zastosowania wyników wzorcowań, przy zachowaniu zasad bezstronności, poufności oraz braku ulegania jakimkolwiek naciskom komercyjnym i finansowym.
Jako Laboratorium KASPO LAB dążymy do poziomu jakości wykonywanych wzorcowań odpowiadającym standardom międzynarodowym i opracowania ich wyników w sposób rzetelny i obiektywny.
Realizacja celów możliwa jest poprzez spełnienie wymagań:
- normy akredytacyjnej PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 w odniesieniu do kompetencji, bezstronności i spójnego działania,
- klientów w zakresie spełnienia ich potrzeb związanych z usługami wzorcowań w zakresie pomiarów masy,
- Polskiego Centrum Akredytacji
Kierownictwo KASPO LAB deklaruje, że w celu spełnienia powyższych wymagań Laboratorium:
- posiada odpowiednie zasoby pozwalające na utrzymanie wysokiej jakości świadczonych usług,
- stosuje w swojej działalności zasady dobrej praktyki laboratoryjnej,
- realizuje wzorcowania zgodnie z metodami, które zostały zwalidowane i gwarantują wydanie ważnego wyniku,
- zapewnia bezstronność, poufność oraz ochronę praw własności Klienta,
- rozpatruje ryzyka i szanse w odniesieniu do prowadzonej działalności,
- stale doskonali skuteczność wdrożonego systemu zarządzania,
- zapewnia spójność działań w zakresie prowadzonych wzorcowań.
Polityka jakości realizowana jest przez kompetentny personel, który:
- zna, rozumie i stosuje w praktyce dyspozycje systemu zarządzania,
- działa bezstronnie i niezależnie, z zachowaniem zasad poufności oraz przestrzega praw Klienta,
- wykorzystuje swoją wiedzę i umiejętności, rozwija się i podnosi swoje kwalifikacje.
Kierownictwo KASPO LAB Sp. z o.o. zapewnia, że:
- polityki i cele są znane i wdrożone przez personel związany z działalnością laboratoryjną,
- komunikowana jest skuteczność systemu zarządzania oraz znaczenie spełnienia wymagań Klientów i innych wymagań,
- utrzymywana jest integralność systemu zarządzania podczas planowania zmian w systemie zarządzania,
- unikane są wszelkie działania mogące podważyć zaufanie do bezstronności, niezależności oraz spójnego działania Laboratorium,
- zarządzenie wszystkimi informacjami uzyskanymi w trakcie działalności laboratoryjnej odbywa się zgodnie z zasadami poufności.
Gdańsk, 26.05.2020 | Piotr Babst Dyrektor Zarządzający KASPO LAB Sp. z o.o. |